söndag 5 september 2010

Nu är det slut.. (2010-07-09

Jag har nu jobbat min ALLRA sista dag för Trädgårdstadsskolans rektorsområde.
Idag lämnade jag ifrån mig nyckel och larmkort till chefen.
Kändes väldigt märkligt och faktiskt lite vemodigt också.
Fyra års arbete tillsammans med barn, föräldrar och kollegor.
Blod, svett, tårar och en massa kärlek har givetvis satt sina spår och min kärlek till jobbet har gått upp och ner precis som det ska vara. Men självklart tar jag med mig en hel del minnen, erfarenheter och en fantastisk tid tillsammans med mina kollegor på Bikupan men även från resten av enheten; Fröhuset, Myrstacken och så klart själva Trädgårdstadsskolan!

I augusti väntar ett nytt äventyr och en ny utmaning är antagen.
Känns väldigt spännande och jag längtar faktiskt till att få börja jobba.
Än om jag nu ska njuta av fem veckors ledighet!
Jag ska verkligen njuta och ha det riktigt skönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar