måndag 6 september 2010

Höstens fösta Femton:nollnoll

..så har vi haft höstens första Femton:noll:noll!
(egentligen skulle jag ha lagt upp inlägget i går men det blev lite ont om tid därför kommer det idag)


Det var lite spänt och den hann bli lite stressigt också för att få allt klart till kl:15:00.
Men det blev bra och det bjöds på en bra predikan från Lydia och Lina hade bakat otroligt gott fika. Kanelbullar och tre olika sorters minicupcakes med chai-latte, kaffe, loka eller läsk till. Mycket smarrigt må jag säga.


Och bandet hade skruvat upp det lite och en trumpet och en trumpetare förstärkte bandet. De är otroligt begåvade och duktiga och jag är grymt stolt över dem, så lät det fabulous denna söndag. Skickliga låtskrivare och musiker må jag säga. Hatten av för dig Chrissy som  skrivit 3 av denna söndags 4 låtar.
En magisk afton där det kändes som om man trivdes och inte ville gå hem! Precis som vi vill att det ska vara. =)

Catch me

Nicklas hälsade alla välkomna
Choise var nästa låt


Lydia höll i en underbar predikan

Footprints visade vart skåpet ska stå




Så länge jag andas avslutar det hela

   


En låt från ett annat tillfälle!
Filmat med min mobil så kvaliten är lite si så där..
Än om jag är lite partisk vad gäller bandet så kom då och lyssna och avgör själva!


Den 3:e oktober är det dags igen! Då får alla som vill en ny chans att lyssna på bandet men också höra en rätt vanlig person prata om livet ihop med det stora som kallas Gud i ett rätt vanlig miljö. Det kostar inget, kräver ingen föranmälan och det tar runt en timma av din söndag.



Jag kan intyga om att det finns värre saker att göra på en söndag så det är helt klart värt det! Om inte annat för att fika gott! =)
Det jag däremot kan lova det är att ni kommer definitivt bli en erfarenhet rikare och det gör inte ont.



Så kom och va med vetja!
Inget tvång eller något som kräver att man måste vara med i fortsättningen utan kom som ni är och känn er varmt välkomna istället och sprid ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar