torsdag 28 april 2011

Dags igen för en uppdatering..

Nu har våren kommit med stormsteg!
Känns helt underbart efter denna långa vinter med kyla och snö...hmm..och det ska komma från en som är uppvuxen i Norrland.. Men men ingen är felfri ;)

Hur som helst har jag haft en helt fantastisk påskhelg!
Livet är helt enkelt great just nu!
Visserligen inte helt smärtfri men det förväntar jag mig inte heller bara så där. Än om det varma vädret är gudomligt skönt och välkomet. Mindre ont i allmänhet dock fortfarande smärta till och från i händer och fingrar.Och fullt med kärlek i mitt hjärta... =)

För visst är det så att det finns en speciellt person som fångat mitt hjärta!

En person som är helt underbar och speciell! Han får hela min själ och hjärta och sjunga och hans värme omsluter mig på alla tänkbara sätt. Det var honom jag hittade i Lidköping och det var av honom jag fick nallen Hector! =)
Jag trodde inte att man kunde känna så här. Han dök upp i mitt liv och vände upp och ner på allt och fick mig att tro på kärleken. Någon som jag väntat på men inte vågat drömma om!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men det finns inte ord som räcker till att beskriva hur speciell han får mig att känna eller hur speciell han är!
Han passar så bra in i mitt liv och kompleterar det på ett helt underbart sätt.
Älskar hans varma ögon och sättet han ser på mig och känslan som det ger mig.

Nu låter jag som om jag svävar i det blå och det gör jag nog också men vi tar en dag i taget och lever i nuet trots att det finns ett avstånd mellan oss. Vi var medvetna om det i från början och tar det med ro och det är skönt. =)
Tur att det finns msn, skype, facebook och telefoner när det kniper.
Vi vet var vi har varandra och det är så skönt att ha funnit någon att få dela sina tankar, funderingar och drömmar med.

Vi har spenderat en underbar påskhelg tillsammans med min släkt och mina vänner!
Han gjorde succé, inte för att jag tvivlade på det dock!
Vi hann med att täffa min moster och morbror på långfredagen, påskmiddag med Johanna och Dan och sedan var det dags att möta Tjugofyrakyrkan på söndagen.
Han klarade det med bravur! Men det visste jag redan fast å andra sidan är jag kanske lite partisk. =)


Underbar predikan av kusin Nicklas på söndagen temat var Live and Let die! Hela påskens budskap komprimerat på 20 min. Helt fantastiskt bra och mycket tänkvärt! Som alltid dock.






Bandet spelade denna gång förstärkta av Svante, Steph och Kajsa. Kul att se andra kommer fram och upp på scen. Väntar med spänning på nya låtar och fler låtar på spotify och itunes. =)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar